Translate

2012. december 2., vasárnap

Számomra tutira új zenék

Vannak napok amikor rám tör hogy új zenéket ismerjek meg...a mai is ilyen nap. De most megosztom veletek:
Mindig keresek egy oldalt ahol sok J-rock van feltüntetve. Pl.:rockmagyarul amúgy nagyon jó oldal csekkoljátok meg.
De erről már megnéztem az összeset. És találtam pár jót ^^ Mint például a Girugames, X-Japan, Alice Nine, Buck-tick...stb.
Szóval most újat keresek.....és találtam is dalszovegek 
Nah akkor lássunk neki. Van jó sok zenekar. ><
Amúgy először zenéből ítélkezem, ha az jó akkor megnézem az előadókat és elkönyvelem hogy milyenek.  Még az lején volt olyan hogy több órát kutattam mire megtudtam hogy fiú vagy lány az illető. xD  Gome Takeru és Hizaki jah meg Masato ><
Nah közben megy ám a zene...Oz-reverse....nem igazán indította meg a szívem....talán a Detox, igen  ez kifejezetten tetszik O_O Ez jó.
 Okés akkor tovább. Oh milyen hosszú neve van 9goats Black Out. Nah de ez is jó.
Érdekes érdekes...az A(ace) rhapsody in black- az ének része kissé unalmas...de a hegedű az igen jó. Viszont a Black butterfly sokkal jobb. a zene is gazdagabb. öö oké ez jöhet ide.

Acid Black Cherry...okéé itt most pasi vagy fiú az énekes? T_T félek xD Nah mindegy k*rvaszép hangja van.

Ha valaki tudja írja meg xXD

Aranyos ^3^ AKB48-Aitakatta


Akira Yamaoka feat Mary Elizabeth McGlynn - Soldiers Orders Tök jó *-*


 Anna Tsuchiya Egy kis Nana ^^
Jó az a kis anime...bár még nem néztem végig de egész jó. Az egyik Barátnőm hasonlít Hachira xD tök vicces. :)

Számomra nem új az Avenged Sevenfold de imádom ezt a számát szóval felteszem egy animés videóval ^^ mert illik hozzá (^-^")


 Oh istenem és csak most jött el az utolsó a betüs T_T elalszok xD Naszóval Ayaka

Nah jó holnap nézzük a B betűseket. Jó? xD Addig emésszétek csak ezeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/