Translate

2014. november 15., szombat

Ez volt facebook-on Ősz


itt a link ►https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja


 2014.09.01.
"Ma van Bill és Tom Kaulitz szülinapja. Isten éltesse őket. Emlékszem mikor fiatalok voltak, milyen naivan álltak a világhoz, és még is milyen komolyan. Nagyon szeretem őket. Milyen nagyok lettek ^^ *Maya* Boldog születésnapot Bill meg Tom *Meiji*"
2014.09.01.
"A Winnerből Minonak megjelent a klipje, ami igen állat lett ( de most tényleg szó szerint).
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nektek véletlenül nem jutott róla eszetekbe egy elég híres koreai bandának egy elég híres koreai rappere ?
Na jó nem köntörfalazok, mindenkinek GD jut róla eszébe .....
Nekem addig eszembe se jutott róla GD, amíg meg nem kérdezték tőlem, hogy ki jut róla eszembe. XD Huh ez egy igen szép és értelmes mondat lett ...

Tehát nektek mi a véleményetek róla ?
*Hach*"


2014.09.01.
" Horvátország 3.nap! Ma volt a suli első napja...hahaha! Mi meg áztunk xD Igen vihar volt. >< De nem baj ugye Már miért is lenne az?! Hiszen fenomenális a tenger viharban. Habos és magas. *-* A szél iszonyat fúj ide fent a hegyeknél. Az otthoni ehhez képest mikor a redőnyt csapkodja semmi!! Itt arrébb tett minket. Azért reméljük kijön még az úszós idő!! Hisz olyan jó az Adriai tengerben úszni! Leírhatatlan! A telefonomat elfelejtettem feltölteni így nem készült sok kép...de itt van pár tegnapról meg máról. *Maya*"

 2014.09.01.
 "Sziasztok Meiji vagyok.Gyors össze foglaló a mai napról.
fújt ma a szél és megnéztük a tengert viharban nagyon szép volt el is áztunk.aztán pihentünk egyet a panzióban ami nekem nem tetszik mert gyűlölöm azt a helyeket aki más használt.Szóval nem tudok itt inni pohárból mert nem tudom milyen ember használta és nem tudom mit csinált vele. (talán ivott?) Aztán vissza a tengerhez és egy éterembe ettünk Maya,én,anya csirkés cucot ettünk és mellé sült krumplit nagyon jó volt. Apa meg valami rántott pulykával meg sült krumplival jól nézet ki.(majd képek meg élmén beszámoló lesz róla) annyira fújt a szél hogy mayának fejéröl le eset a fej pánt.Volt amikor egy kicsivel aréblökőt minket a szél.tegnap meg tegnap előtt úsztunk meg várost nézegetünk.vetünk a roh@t hideg benn fagyit.Én helo kittiset vettem mert jól nézet ki.Az izét úgy képzeljétek el epres fagyi rengeteg színes cukorral meg van az íz na ez nem ilyen volt.Epres joghurt íze volt és rengeteg vanilia féleség volt benne nagyon finom volt. Aztán vissza a panzióba. Ja ma elakart ütni egy szatyor ha nem hajolok el elüt megijedtem.
'Meiji'"


2014.09.03.
 "Nagyon szeretlek Szerelmem! Rájöttem, hogy a jó szerelem, az igazi mélyről jövő szerelem, több kilométeren át, a tengeren túl, a magas hegyeket átszelve is lángra kap, amint meglátod az arcát, és meghallod a hangját. Olyan hevesen csap fel a lángja, hogy a mellette érzett hiányból adódó fájdalmat, porrá égeti. S hogy mi marad? A színtiszta szerelem. Szeretlek! *Maya* Várom hogy átöleljelek újra, magamhoz szorítsalak. Füledbe suttogjam, halk igaz szavakkal: Szeretlek! Várom hogy melletted ébredjek, és te legyél az kit megpillantok reggel. Akarom és akarlak! Éjjel, nappal örökké!"

2014.09.04. 
"Véééégre itthon! El se hiszem...el vagyok szédülve a szobámtól xD Vicces! Iszonyat fáradt vagyok. Holnap megyünk Kaposba beszerezni a sulis cuccokat. xD Mindent az utolsó pillanatban ugye? Ma még neki állok megnézegetni a videókat meg egy vágási tervet készíteni. Holnap péntek gyermekek!!! Kitartást
*Maya*"


2014.09.07.
" Szomorú pillanatokból felocsúdva tanulok, mert már kell! Szörnyű dolog elveszíteni olyan valakit aki már gyerek korod óta veled van, még akkor is ha csak egy állat. Sose fogok jobban szeretni egyetlen egy kutyát sem mint amennyire őt szerettem. Nyugodj békében drága kis tacsim, Mazsola. *Maya*"

2014.09.11.
" Megjelent a 2Pm új klipje. Sokan kritizálják, de szerintem nem lett rossz, sőt egészen bejövős.
Tehát csekkoljátok a srácok új klipjét, amiben ráadásként az is megmutatkozik, hogy mennyire nem normálisak ( ezt csakis pozitív értelemben értem). A koreográfia meg amit csinálnak XD ...hát ezt most nem tudom szavakkal leírni. Azt azért megjegyezném, hogy nekem nagyon tetszik, hogy ilyen poénosra csinálták a klipet.
*Hachi*"



 2014.09.12.
 "Sziasztok Meiji vagyok.Holnap írni fogok a blogra egy játékról lehetséges hogy csinálok egy játék ajánlót megint.Még rajtam kívül fent van ilyenkor valaki?Na mindegy szerintem én is megyek aludni.
Jó északát vagy esetleg aki alszik annak szép álmokat
'Meiji'"


 2014.09.12.
 "Itthon fogva..ma aztán tudok blogolni, amennyire tudok gépelni a bal karommal. >< Nem igazán tudom használni, bár ezt főleg emelésre értem. Az egész le van zsibbadva és fáj. A gerincem mentén is szúró érzést érzek, bár ez nem ide tartozik xD Tegnap táposkodásomnak köszönhetően neki állhattam a Free! 2. évadának. És Jézusom! Imádom! Nagyon tetszik ahogy bemutatják a barátok viszonyát, és tudatosítják a barát fogalmát. *Maya*"

2014.09.13.
" Sziasztok Meiji vagyok.Tudom hogy meg ígértem hogy írok a blolgra de tegnap este hőemelkedésem volt és nem nagyon voltam jól egy hülye virust kaptam el.Talán holnap jobban leszek és lesz erőm írni a blogra remélem várjátok azt a blogbejegyzést
'Meiji'"


2014.09.15.
 "Helósztok! Fárasztó napon vagyok túl. Ma volt az első normális táncpróba a szerelmem társaságában. Ugyebár szalagavatóra készülünk. Csütörtökön megyünk ruhát nézni Hachival. Bár én mondtam hogy Hizaki ruháját kérem. xD Amúgy egy nagyon jó feladatom van holnapra nyelvtanból. Japán nyelveredetről kell tartanom kiselőadást. Hát nem briliáns érzés egy hozzád közelálló dologról tartani akár mit is?? Én már várom hogy neki állhassak és itt is közzé tegyem ismeretem. Na jó megyek tanulni egy kis pihenés után. Aztán jelentkezem pár dologgal.
*Maya*"


2014.09.19.
" Sziasztok, a suliban töltött 2. hetem volt! És vége, és most Hétvége. És boldog vagyok--na jó annyira nem. xD Fáradt vagyok, elegem van, és kivagyok akadva a jelentkezések és az érettségi miatt...apropó, ezen a héten meg lett a szalagavatós ruhám is ^^ Majd töltök fel képet róla Nem teljesen én vagyok, de úgy mégis csak A mostani hetemről lehet hogy kéne írnom egy nagyobb blogot, ugyan is több dolog is történt velem. De egyenlőre egy üzenet csak: I Hate, School. *Maya*"

 2014.09.22.
 "Horvátországban a LIDL-ben sokkal több dologra kiterjedt az ázsiai hét. Például Japán sör...a neve Asahi. Természetesen vettünk, hisz sör! De főként Japán xD A véleményem róla...más, kevésbé keserű, de a legeltérőbb az egészben az az volt, hogy az a bizonyos utóíz a sörben, itt fordítva volt és "előíz"ként jött be. De tényleg, meg volt fordítva xD Nagyon finom volt ízlett.
*Maya*"


 2014.09.27.
"Tokio Hotel új száma! Ez nagyon tetszik! Teljesen eltér a régi Tokio Hoteltől. De kellemes, és szép és régies nagyon tetszik remélem ez nem kap undorító klippet. *Maya*"

2014.09.27.
" Esküvőre megyünk (_ _) Hulla vagyok, annyi dolgom van, még is blogolni akarok inkább xD De a Blogger totál behülyült -.- nem tudok megosztani ott semmit úgyhogy csak az fb maradt ...^^" Na mindegy...megyek lassan készülődni. Aztán nagy reményeim szerint zabálhatok xDXD meg azért lesz ott más is...tudjátok mire gondolok. *Maya*"

2014.09.29.
 "Ballagás, szalagavató, meg minden egyéb más amivel az érettségizők még foglalkoznak. Már keményen próbáljuk a táncot...meg hát ilyenek Kitalálták hogy a ballagási videóban olyan kép legyen rólunk ami akkor-most kép. Tehát egy kis kori fényképet kell utánoznunk. Nos a helyzet az, hogy rólam betegesen sok kép készült xD És én ebből, kemény egyórányi válogatás után, kiválasztottam vagy 20-at, abból kb 10-et, és a végére maradt 3. Amit ma nagy nehezen megint lecsökkentettem, a végleges egyre. Szerintem tökéletes Maya Nem?"

2014.10.09.
" Nahát a Neon...írt a Tokio Hotelről. Először gratulálnék, hogy annyira, megismétlem ANNYIRA, nem baszták el. xD Nagy kritika nem volt róla....de mindegy..Viszont: Nem Emo együttes a Tokio Hotel, sose volt az! De az jó pont, hogy nem azt írták, hogy 'Emós'. Azért harapok! Illetve, van még benne egy rész: "immáron rövid hajú, de továbbra is szétpiercingezett Bill Kaulitz szerepel" Nos, Bill nem VOLT szétpiercingezve hosszú hajas korszakában...nem mondanék kettő piercinggel rendelkező embert, szét pc-zettnek. Nézzék meg Terukit az An Cafeból! Az szét van lövetve. Na mindegy, ez csak egy vélemény. "Ülj le Neon, ez hármas lett!" *Maya*"

2014.10.11.
 "Sziasztok...ma végre szombat van. Az estém egész békésen telt a malacommal nem túl lármás a kicsike. Ma adtam neki répát és almát is, mindkettőért oda van. Jelenleg még nagyon emo xD folyton a sarokban van xD De ez természetes az újonnan jött cocáknál. A kézhez szoktatást bár már megkezdtem, de csak későbbre javasolják. De az én pocsolya cocám már a kezemből eszik...úgyhogy az első lépés kipipálva *Maya*"

2014.10.14.
" Napok hetek, hol jók és hol rosszak. Én most a kettő között lebegek. Ez még rímelt is, lehet írok egy verset róla. xD Hachi szokta mondani hogy mintha több énje lenne, az egyik nevet a másik sír és ez váltakozik. Elég sűrűn. Most nekem is. Most lent vagyok. De hogy ezután merre megyek nem tudom. Remélem fel.
*Maya*"


2014.10.21.
 "Nem tudom mi ez, de NAGYON beteg.
Figyelmeztetés: agyfagyást, visszafejlődést, sokkot okozhat.
Megjegyzés: Mindig is tudtam, hogy sok beteg ember él a földön, de erre még én sem számítottam.XD

* Hachi*"


2014.10.21.
" Sziasztok Meiji vagyok. Itthon vagyok lázasan.Jaj istenem ti már voltatok úgy hogy irtatok számotokra egy fontos szemének és még nem válaszolt vissza ? És most így vagyok és nem is az idegesít hogy atyám Szefinek üzentem hanem az hogy november 8.án megyünk Budapestre és már szeretném az előtt meg kapni az üzenetét csak az a baj hogy nem csak én üzenek neki.Egyszer meg mutatta hányan üzentek neki facebokon és kb volt ott 100 üzenet is és félek hogy későn fogja elolvasni.
'Meiji'"


 2014.10.23.
 "Boldog őszi szünetet mindenkinek!!! Mi a tervetek?? Nekem sajnos sok tanulás " Meg egypár más. Mindjárt itt a kedvenc ünnepem amit itthon sajnos nem igazán ünnepelnek Ha egyszer híres blogíró leszek csinálok egy Halloween bulit, és beöltözünk mindenféle cosplaybe és végigjárjuk a házakat. Jó? xD Ki jönne velem? *Maya*"


 2014.10.27.

 "Álmok...ultra-nagy baromságot fogok mondani, de van hogy félek hogy beteljesül. Most van egy ilyen...az álmot, a célt magát akarom, de amit hoz magával azt nem, az akkor felelne meg ha nem jönne vele. Álom és cél, mindenki nagy vágya, de lehet hogy nekem ez most nem az ami kell. Nem azt az álmot tűztem ki magam elé, ami jót hoz magával. Lehet hogy lesz olyan az életben amiről le kell majd mondanod, egy olyan dolog ami a lelkedet nyugtatja hogy hú de jó, de közben...nincs arra szükséged. Vagy csak félsz? Igen, lehet...nem akarom hogy teljesüljön hogy ne kelljen azt megtennem amit meg kell ha összejön. Hiába biztat és támogat a célom elérésében, ha fontosabb az, aki támogat, a célomnál. Lehet hogy ezt értitek, de lehet hogy nem...mindegy ez most nekem egy nagy dilemma. És félek.
"Látom a kinyíló ajtót, s mögöttem Ő integet,
De félek, elvesztem Őt, ha az ajtón kilépek.
Biztat, hogy menjek tovább, Ő velem lesz.
Én kilépek, s hangján kívül, mindene odavesz.
Vagy maradok és még egyszer átölelem
De örökké, és el nem eresztem.
Az ajtó így bezárul mögöttem,
De örökké vele vagyok, s örökké Őt szeretem." "

2014.11.01.
"JJCC Halloweeni külön tánc gyakorlós videója. Csak gratulálni tudok jelmezek terén nekik és imádom, hogy bevállaltak egy ilyet . Köszi srácok.
*Hachi kiskutyaüzemmódban *"
2014.11.01.
" Ma van mindenszentek. Ez egy szomorú emlékekkel teli nap. Leginkább borongósnak mondanám. Ma rengeteg emberre emlékezünk meg. Akár ismertük akár nem, fontos volt számunkra és a mai napon egy icipicit közelebb érezhetjük magunkhoz őket, őt. *Maya*"
 2014.11.09.
"Ó egy remek nap volt a mai *-* Budapesten voltunk, egy hihetetlenül jó szabadulós játékot játszottunk. Aztán találkoztunk VELE *-* Ki tudja hogy ki ő? Meiji-nek ma volt a szülinapja, úgy hogy ez egy remek ajándék volt, nem? Rengeteg elhatározásra jutottam ma, amit be akarok tartani, majd meglátjuk, hogy lesz, s mi lesz. *Maya*"
2014.11.11.
"tudjátok egy páran hogy találkoztam a kedvenc yotubosomal Szefi vel.Erről már készül a Bloogra egy szülinapi sztori.De az a legrosszabb hogy nem tudom milyen befolyással voltam Szefi re szerintem próbáltam kedves leni vele és nem letámadni mint egy őrült néző,és szerintem nem voltam külömb mint a többi rajongó (ó ezzel eszembe jutott egy újabb téma a bloogra de már elfelejtettem az ötletemet XD ) Ti már voltatok úgy hogy találkoztatok a kedvenc yotubosal/emberel és nem tudtátok hogy milyen hatást adtatok rá?
'Meiji' 'godolkozó fej'"
 2014.11.13.
" Sziasztok Meiji vagyok.Találtam a yotubon egy nagyon jó videót assasint parkour.Nagyon beteg ahogy ugranak és milyen magasból
https://www.youtube.com/watch?v=S8b1zWOgOKA
És itt van ahogy csinálták.
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_155206421&feature=iv&src_vid=S8b1zWOgOKA&v=gJEJbLxwR0sGratulálok nekik nagyon jó lett a video.Én is mindig meg akartam tanulni parkourozni.
'Meiji'"
2014.11.14.
" Sziasztok Meiji vagyok. Egy gyors bejelentés aki ismeri esetleg a TheVR azoknak most van egy livejuk (a live azt jelenti hogy élőben megy szóval itt nincsenek vágások)
http://www.twitch.tv/wearethevr
Sajna egy kis részét fogom látni de lehetséges hogy visszanézhető lesz yotubon.
'Meiji'"
2014.11.14.
 "Jajjj istenkém. Annyi minden történt ezen a héten, még is majdnem mind unalmas. xD Miről is beszélhetnék most? A hét hosszú volt, most csak wowozni akarok és aludni xD Úgy hogy nem tom..mindegy...ez egy olyan leszarom féle érzés...úgyhogy f@szom! *Maya*"
 2014.11.15.
 "Emberek! Ki tart az utolsó 12.-ben? Ki fog most érettségizni mint én?
Ez az időszak, esküszöm életem LEGSZ@RABB időszaka. Valami iszonyatos feszkó minden egyes nap, minden szótól érzelmi szintem legalján heverek. Természetesen ekkor jön a legtöbb baromság a fejemre és a legtöbb ártó és bántó akarat, illetve szó. Hihetetlen mennyiségű önbizalommal és célokkal, s céljaid felé mutatott reménnyel indulsz és ahogy gyűlnek a napok és hónapok, a témák, a feladatok úgy kezd mindez a nulla felé áramlani, majd mikor az érettségi napján ott ülsz és vársz, a minusz felé esik minden kis reményed és a céljaid csak egy apró kis halovány lángként rebeg majd előtted. Iszonyat, fiatalok! Élvezzétek ki míg lehet. Öregek, idősebbek! Legalább erre az időre kíméljetek meg minket a baromságaitokkal mint a porszívózás. Akik érettségiznek! Azoknak nagy sikert és sok reményt, nem látjátok mi lesz, de minden amit akartok, meg lesz! *Maya*"
2014.11.15.
 "Lassan ennem kéne, de nem tudom mit, bár ezek után nem merem ezt mondani xD Kell az angoltudás! De ha nincs röviden elmondom mi van: a csaj éhes, de nem tudja mit egyen, a pasi elkezd ezen bosszankodni. Kopognak, ugye történik ami történik, és elkezdik vallatni a csajt hogy mit akar enni, de a csaj akkor se tudja, aztán megint történik ami történik, és akkor elmondja. Erre meg a vége...az érthető úgyis. Nem? *Maya*"
2014.11.15-16 (kb éjfél)
 "Sziasztok Meiji vagyok.Na van közületek olyan aki megy a playitre habár még mesze van de én nagyon szívesen mennék de nem lehet (Playit napja 29.30.két napos lesz)
Aki majd megy kérek majd tőle egy élmény beszámolót.
''Meiji'"

Körübellül, ennyi volt, párat kihagytam, párat meg a fb nem jelenített meg -.- pedig több volt. Meg voltak képek is. De ezt mind megnézhetitek az fb-s oldalon magatok is itt a link ►https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja


Nézzetek be és lájkoljatok minket! Fontos lenne!  (be ragadt a dőlt betű -.-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/